UNNIS UNIKA UNIVERSUM

UNNIS UNIKA UNIVERSUM

fredag 17 juli 2015

Mitten

Man skulle väl kunna säga att vi är i mitten av sommaren just nu. Det har väl inte varit så strålande bra väder hittills men jag jobbar ju så mig spelar det mindre roll även om jag kanske hade önskat en något varmare temperatur så att man kan sitta lite på trädäcket och mysa.

Jag känner att jag mest skriver här när saker och ting inte går så bra, kanske för att det funkar som en ventil för mig och att jag bearbetar det som händer i livet när jag skriver.
Pappa blev sämre i början av denna veckan, han var trött och orkade knappt svara när jag pratade med honom. Han åkte in igår och blev inlagd. De tror att han har lunginflammation. Vi får se idag om och när vi får mer information om provsvaren.
Ena stunden får vi hopp för att andra stunden kastas in i förtvivlan. Önskar så att vi kunde spola tillbaka bandet någon  månad och sen pausa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar