UNNIS UNIKA UNIVERSUM

UNNIS UNIKA UNIVERSUM

måndag 7 september 2015

Hjärtats vägran.

Mitt hjärta vägrar, min hjärna vägrar, hela mitt väsen vägrar inse att vi ska begrava honom i veckan. Jag kan bara inte förstå. Det blir för mycket, för tungt att ta in. Jag klarar inte det... Så jag fortsätter att låtsas som ingenting har hänt, i alla fall emellanåt. Jag pratar begravning och minnesstund som om det vore en Aw eller familjekalas. Iofs tror jag att han vill att det ska vara så. Inte en tung tillställning men mitt hjärta går i sönder. 
Jag har alltid varit pappas flicka. Jag är pappas flicka och nu... 

1 kommentar:

  1. Hej Unni <3 Det du skriver och beskiver är som om det vore jag..mitt liv och det jag varit med om. Varje relation och varje pappa är unik och kan inte jämföras men det är som om du beskriver det jag varit med om. Om jag kan hjälpa dig på något sätt så får du gärna höra av dig. Vet att du tidigare skrivit att det är mycket för dig/er nu och det förstår jag...men skulle du behöva...så finns jag här. Kram från Karin

    SvaraRadera